23 March 2008

Aratam dupa cum simtim


Cand m-am trezit m-am dus la oglinda. Aveam fata inrosita, iritata, ma usturau ochii, cearcanele largi, ma ustura si nasul, aveam parul tocit ca al unui caine vagabond. Eram obosit.. nu neaparat fizic.
Despre caini se spune ca parul le luceste atunci cand sunt hraniti bine. Sunt sigur ca cu totii aratam dupa ce avem in suflet. Eram obosit, eram palid, eram intunecat, tocit. Dar intruna din zile o sa ma trezesc cu zambetul pe buze, cu muzica in cap, o sa ma duc la oglinda si o sa vad o fatza proaspata, o sa ma simt fericit, cu chef de viata. Dar oricum nu o sa ma bucur cat trebuie de starea aia.
Azi-dimineata, primul gand.. gata sunt treaz, acum ce fac? alta zi de cacat, aceleasi teme, aceleasi probleme, ziua de azi nu o sa fie cu nimic mai interesanta decat cea de ieri(nu am facut nimic interesant, nu am schimbat lumea, nu m-am schimbat pe mine).
Si acum, cand ziua sta sa se termine, pot sa spun ca am avut dreptate. Speram la un moment dat la elementul surpriza. Nu a aparut.
Oricum, ma simt ok, stiu ca maine o sa fie frumos.

No comments: