25 March 2008

Fashion is de neinteles!


Zilele trecute stateam si ma gandeam cum dracu' am ajuns asa de influentati de moda asta.
Sa va zic de ce aceasta discutie.
Era misto afara, cald, soare, ce mai! .. vreme perfecta. Aveam pe mine un tricou si peste tricou o bluza. Sau nu bluza, ca e cu fermoar.. blazer am impresia ca e denumirea in engleza. Ati inteles ideea. Si cum ma grabeam eu spre A250(sala de curs din Leu) m-am incalzit si am zis sa imi dau geaca jos.
Si pentru a nu stiu cata oara... aceeasi problema.. ce cacat fac cu geaca? Sa o tin in palma, cum tii o sticla de suc la jumate, ma enerveaza. Daca o pun pe umar (ca smekerii..).. eu as fi zis despre unu cu geaca pe umar "Uite-l ma si p-asta! Se crede James Dean sau ce?" .. asa ca nu puteam sa o port asa. Alte variante ar fi fost sa o tin pe mine si sa mor de cald sau sa bag o mana in buzunarul de la blug si sa o atarn pe de brat.
Si cam atat, nu? :)
NU! Mai e o metoda.. CEA MAI BUNA!
Mai tineti minte cand ne legam gecile si bluzele in jurul mijlocului? Demult, acum vreo 6-8 ani , tin minte ca eram in scoala primara. Ce vremuri. Nu aveai nici un stres.. Luai geaca de maneci, faceai un nod in fata si te durea fix in cur. Nu te incomoda cu nimic.
Dar acum de ce nu mai facem asta? Pentru ca am arata ca niste tarani. Dar atunci? Ei bine, atunci aveam alte standarde.. plus ca atunci "era la moda". Bagami-as ceva in ea de moda. Si poate unii o sa spuna "Ce iti pasa ce spun altii?"... pai eu daca as fi vazut o persoana cu haina legata la brau as fi zis mai mult cu sigur "uite-l si pe taranu' asta, a iesit si el la oras". Dar dupa discutia asta o sa zic "uite un taran.. dar macar e liber .. i se rupe ca zic eu despre el ca e taran" si probabil l-as invidia putin ca nu ii pasa cum arata... sau poate nu constientizeaza :)

3 comments:

Unknown said...

Misto articolul! Bravo, trebuie să mai zicem din când în când lucrurilor pe nume.

Taner said...

Mersi, deci daca ma vezi cu borseta maine.. sa inteleg ca nu o sa razi de mine, nu? :))

Anonymous said...

Bai uitati ce va sugerez..la toti care sunteti impotriva "modei " .
Sa va puneti geaca la mijloc ..stiti voi ca pe vremuri ..si sa stati cu ea inca vreo 30 de ani ..ca doar se stie ca moda revine .. ce drq..