15 March 2008

..am sfarsit prin a viziona "La vie en rose" , o biografie cinematica a cantaretei franceze Edith Piaf. In ciuda poftei mele de film englezesc din dimineata asta, "nu regret" ca m-am uitat la acest film... "Non, je ne regrette rien"
Am aflat despre evenimentele din viata artistei, cu reveniri in timp, in tineretea ei.
Mi s-a parut evidenta asemanarea cu "Aviator" sau "Ray" alte doua biografii reusite.
Interpretarea mi s-a parut superba, Marion Cotillard(in poza) m-a surprins inca o data, prima data a facut-o in "A Good Year". Stiam ca a luat Oscarul pentru rol principal feminin dar am cautat pe net si am aflat ca a mai castigat premiile: BAFTA, Cesar, Czech Lion si Globul de Aur.
E un film placut si chiar daca nu va capteaza atentia, merita sa il vedeti pentru "concertul Edith Piaf" deoarece coloana sonora include cele mai reprezentative melodii ale cantaretei.
Cand am inchis Media Player-ul , mi-am verificat muzica si aveam doar 4 melodii ale ei, dar am gasit repede un Best Of pe retea :D
Ma simt binedispus.
Am retinut o scena din film in care o jurnalista ii ia un interviu artistei:
Ce sfat ati da unei femei?
Sa iubeasca.

Unei adolescente?
Sa iubeasca.

Unui copil?
Sa iubeasca.

No comments: