10 March 2008

Snickers... la kilogram /:)


vorbeam azi cu lore prietena mea din copilarie si aflu ca are o noua preocupare...
Tika Boom: mergeam pe langa universitate
Tika Boom: si m-am oprit sa iau o placinta
Tika Boom: si cum beleam eu okii in vitrina
taner: :))))
Tika Boom: ...ce sa veeezi
Tika Boom: ceva ciocolatiu
Tika Boom: SNICKERS la kil
Tika Boom: :)))


in alta ordine de idei.. recomandari de la Tika:
Tika Boom: mai devreme am fost la restul e tacere al lui nae caranfil
taner: si ti-a placut?
Tika Boom: ft ft FOOARTE tare
taner: am auzit si eu ca e bun
Tika Boom: deci du-te sa-l vezi
Tika Boom: neaparat
taner: pai m-ai convins
Tika Boom: inca o recomandare buna
Tika Boom: expozitia Grigorescu
Tika Boom: de la muzeul de arta
Tika Boom: e doar o data la 30 ani
taner: pai si am ratat-o?
Tika Boom: se termina la sf lunii
Tika Boom: sa mergi!!!
taner: aha
taner: cat ai dat?
Tika Boom: 30 mii
Tika Boom: si inca 40 ca sa vad galeria de arta europeana

asa ca e valabil si pentru voi ! restul e tacere si expozitia Grigorescu ;)
Multumiiiim Loreeee!

No comments: