22 April 2008

It's raining men!

Valeeeu!! cum ploua.. cineva cred ca l-a scos din sarite pe tipu' de sus.
Mai devreme, cand ma duceam spre carrefour erau birtai fulgerele. Imi luasem umbrela sa nu ma ploua. Eu am o umbrela din aia barbateasca cu un tapus metalic in crestet. Si umbrelei mele ii lipseste o chestie importanta. Manerul de plastic. L-am rupt. Si o tineam de cadrul metalic si dupa fiecare fulger ziceam : "Pfiuu, am scapat si de asta!".
Ruleta ruseasca. Chiar nu imi dau seama la ce foloseste piesa metalica. Poate la ego ca la altceva..
"Umbrele barbatesti- Pentru cei care o cauta cu lumanarea"

Daca tot vorbeam de carrefour, sa va zic ca azi am redescoperit Painea Ciabatta. Au trecut luni de cand nu mi-am mai luat. Este 1,29 lei punga si contine 2 painici extraordinar de pufoase care sunt si putin dulci. Va zic, as putea sa mananc o paine Ciabatta goala. Recomand ;)

No comments: