26 April 2008

Paste fericit?!

Nu ştiu dacă sunteţi fericiţi că e Paşte sau doar binedispuşi că e sărbătoare, însă sper măcar să vă simţiţi bine lângă familie.
Azi ideea de familie e din ce în ce mai ştearsă, mesele pe care le luam nu demult cu ai noştri nu mai sunt pentru că acum fiecare mănâncă la ce oră vrea, după chef.
Ieşim în oraş la un suc, mergem să mâncăm la mc, kfc, la famous(in cta).. deşi acasă mamele ne gătesc ostropel, friptură, piure, sau ciorbă de perişoare.
Nu mai stăm la televizor cu familia, să ne uităm la aceleaşi tâmpenii cu toţii, să ne certăm pe ce canal ne uităm. Îmi aduc aminte faze de cand eram mic. La tv era un film de acţiune, o emisiune de muzică, un meci..
Şi fiecare era cu dorinţa lui: eu cu filmul, taică-miu vroia meci şi film, maică-mea si sor'mea vroiau muzică. Şi ii convingeam să ne uităm la filmul de acţiune. Şi tot ieseam prost din treaba asta că la un moment dat, ca orice film de acţiune prost avea şi scene de sex, la care imi acopeream ochii şi eu şi sor'mea, şi dacă erau prea toride, se simţea şi taică-miu şi schimba canalul... şi uite aşa ajungeam sa ne uitam la ce vroia sora mea. Şi era mai bine :)

Acum nu mă mai bucur de astfel de momente.. fiecare stă în treaba lui.. unul la tv, altul la calculator, altul la alt tv, ar fi şi greu în condiţiile în care vine sormea la mine sa îmi zică să ne uităm la "Dansez pentru tine" şi eu îi zic
"-Da' du-te mă dincolo dacă vrei să Dansezi pentru mine! " :)
.. si până la urmă, ajung să mă uit şi eu la 'Dansez pentru tine' singur.

Toate astea pentru confortul personal, vreau să fiu liber să schimb canalul când mi se scoală mie, să pot să mă uit la reclame fără să fiu tras la răspundere. Asta e preţul confortului. Pentru confort personal refuz să petrec timp cu sora mea sau cu ai mei. Poate că o rănesc pe maică-mea când vine să stea cu mine la tv şi eu plec la calculator doar pentru că uneori mă simt mai bine singur.. si mi-e ruşine uneori pentru egoismul de care dau dovadă.
Dar sunt sigur că dacă cineva ar avea libertate totală, ar sfârşi singur, fără ataşamente faţă de oameni, nimic care să îl lege de altcineva. Poate că un om liber ar fi un om singur sau.. un om singur ar fi liber?

Chiar vă doresc să fiţi cu familia de Paşte, nu ştiu cum e să îl sărbătoreşti, nici nu sunt curios, dar ştiu că sărbătorile te fac să simţi o căldură liniştitoare, o pace interioară, te simţi protejat şi poate iţi doreşti să fii un o persoană mai bună. Sper măcar să vă bucuraţi de acest sentiment weekendul acesta. După aia vine 1 mai şi o să îl facem cu prietenii, o să bem şi o să mâncăm ca porcii şi o să dormim 15 ore ziua de după :)

No comments: