25 June 2008

Stres

nu am mai fost demult atat de stresat. Ma simt incapabil sa fac orice. Nu pot sa invat.

Totul a inceput ieri dimineata cand am fost la un interviu pt IT admin la un hypermarket. Nu mi-au placut deloc oamenii, glumele lor proaste, cladirea, locatia, camera unde am fost intervievat(cabina paznicului). Am vrut sa plec in timpul interviului dar ma gandeam ca "asa ceva nu se face".

De atunci simt ca nu mai am spatiu.. psihologic. Ma simt in fiecare minut ca un muncitor industrial, simt aer de vaselina, de suruburi. Simt ca nu am timp, spatiu. simt ca vreau sa nu muncesc niciodata. Ma simt un incompetent total, de 2 zile am iesit doar doua ore din casa.. simt ca nu pot sa respir, simt o oboseala continua. Ce plm se intampla?
Si astea au venit tocmai acum, in sesiune, cand mai am vreo 4 examene.. nu e bine deloc.
Si peste toate astea, sentimental, sunt varza. Si nu stiu cum sa scap de toate grijile astea.. vreau sa vorbesc cu cineva despre ele.. dar ma gandesc, ca s-or fi saturat si prietenii mei sa imi asculte frustrarile.
Vreau sa ma trezesc maine altfel. Ziua de azi cred ca e compromisa.. nu imi imaginez ce ar putea sa imi schimbe starea..dar ar fi super sa se intample asta :|

2 comments:

Anonymous said...

Nu tu ziceai ca viata e frumoasa si ca pentru orice problema se gaseste o rezolvare si totul se termina cu bine...Cred ca doar sesiunea e de vina...:)

Taner said...

Ba da, si chiar cred ca asa e.
Numai ca momentan nu exista problemele. Dar sunt f pesimist si cred ca vor veni toate gramada saptamana viitoare. Abia atunci o sa aplic the "everything is gonna be alright" thinking.
Si eu sper mult ca e doar sesiunea.. :)

Oricum ma simt un pic mai bine. Am realizat ca aveam nevoie sa vorbesc cu cineva. Si ca inca am.