14 September 2008

13 septembrie...

... a fost cu noroc.
Pentru ca a avut o seara de umor(am avut tendinta sa scriu amor) copios. Acum am ajuns intr-un final acasa si facand putin surfing pe net am aflat ca:
  • Puii nascuti dintr-un tigru si un leu sunt sanatosi si au implinit patru luni. Dupa mine ar fi trebuit sa fie o tigroaica sau o leoaica. Din ce am invatat la anatomie in cls a 7 a unul dintre parinti tre sa fie femela. Cica nu se poate altfel. Asadar, curiozitatea consta in conceperea unor pui din 2 masculi, nu nasterea lor din imperecherea a 2 specii diferite ;) In fine se pare ca au rezultat un animal de juma de tona(aprox) pe care il puteti vedea intr-un clip aici. Eu inca sunt curios cine a stat capra... adica leoaica... sau, ma rog.. tigroaica !!
  • Mai aflam ca in SUA (also known as Wonder Land) a fost filmat in sfarsit El Chupacabra(hidosenia de la sfarsitul postarii), câinele vampir, care suge sangele gainilor de prin Texas.
  • M-am amuzat pe seama imaginii din postul asta al lui The Arab Aquarius (il gasiti in lista mea de blogs). Postul in sine cred ca ii va da motive de mandrie lui Dani(posesor de DELL Vostro).
  • Sa va mai zic ce inseamna cu adevarat a fi "cosmopolitan" pentru cei care cred ca stiu, dar.. nu stiu :D :
Cosmopolite \koz-MOP-uh-lyt\, noun = One who is at home in every place; a citizen of the world; a cosmopolitan person.

Si ca sa punem capat acestei zile frumoase in dubiu, o intrebare din categoria "IfR"(Intrebari fara Raspuns)
Pasarile vietuiesc in grupuri restranse. Cu toate acestea, cum se aduna intr-un numar atat de mare in stoluri cand migreaza? Ce sistem de a se aduna in stoluri au? Comunica? Se uita pe cer si cand vad un stol se alatura? Asta ar insemna ca exista pasari cu initiativa, care dau startul migratiei. Sunt pasarile mai inteligente decat credem?
Asta mi se pare o IfR pentru ca nu stiu sa aflu raspunsul.. nici macar nu stiu cum sa formulez intrebarea pe google :)) Retineti! IfR (more to come)


2 comments:

Anonymous said...

toate migreaza in acelasi timp si in aceeasi directie,nu e nimeni cu initiativa..it's a must! :)) s aduna probabil din instict pt siguranta! nu am stat sa caut dar cu siguranta exista multe raspunsuri si explicatii! :)

Taner said...

s-ar putea ca in Aventurile lui Nils Holgerson sa fie explicata treaba. Ia sa ma interesez eu ;)