26 November 2008

Pauza de publicitate































Meanox, o trupa vivace, tanara, libera i-as spune, are joi lansare de album.
Motivul pentru care imi dedic importantul spatiu (infinit de altfel) de pe blog este ca o am la suflet pe Ioana Epure, bassista trupei. Eu ma duc. Si mai iau si cateva persoane cu mine. Si ar fi super sa stiu ca se gasesc si printre cei care citesc postul asta cativa care vor fi acolo.

Eu am fost de 3 ori, cred, la concertele lor, si mi-a placut de fiecare data. Imi plac melodiile lor, v-am mai zis si cu alta ocazie cred.

Ce poti sa faci joi seara? Hai la Clubul Taranului (loc cu gust) sa asculti niste muzica tanara, verde, vie, cu versuri funky :D

Faza tare: daca intrati pe site-ul albumului si trimiteti mail pe adresa lor cu lucrurile la care visati voi, veti primi o invitatie la concert :) (in limita locurilor disponibile-primii 50)

Apropo: se dau jointuri moca (glumesc!) (doar primul e din partea casei) :)))

ioana e fatuca in rochita si cu o chitara bass in mana care mai apare din cand in cand in dreapta :D (in filmuletul de mai jos).

interventia pe metropotam aici



Mea Nox - NVSP



No comments: