14 April 2009

Blestemul

A fost odata o boala, gelozia. Este nimicitoare. Distruge tot in calea ei. Eu sufar de aceasta maladie si se pare ca exista si o explicatie pentru asta.. zodia taur.

Taur - Este probabil cel mai posesiv semn zodiacal, pentru el siguranta relatiei si convingerea ca este singurul barbat din inima ta sunt extrem de importante. Nu-ti interzice sa ai cercul tau de prieteni sau preocupari personale, insa intuieste imediat daca ceva este in neregula si furia lui poate fi atat de mare incat puteti ajunge usor la despartire. Are simtul proprietatii dezvoltat fie ca este vorba de lucruri, oameni sau idei. Daca Berbecul poate sa se limiteze la o criza emotionala, Taurul iarta si uita mult mai greu.
Articolul complet se numeste 'Zodiile si Gelozia' si poate fi gasit aici (Nu citesc Kudika!) .

2 comments:

ily said...

Uuu, alt tăuraş chinuit de demonii caracteristici. Eu visez la ziua în care se va lecui cancerul, că poate-poate atunci banii grei se vor investi în cercetări pentru tratarea geloziei. Dar până atunci, recomand hohoscop.ro pentru descreţirea frunţii. :]

Unknown said...

Cam aşa e. Eu sunt berbec şi am des "crize" dar după câteva ore/zile mă calmez. Taurul în schimb o ţine mult şi bine :-)