10 April 2009

Nu pot sa explic fenomenul

Obisnuiti sa dormiti cu castile in urechi ascultand aceeasi melodie pe repeat? Eu anul trecut dormeam des asa. Si aveam cam 3 melodii pe care le ascultam(Sebastien Tellier - La Ritournelle, Coldplay - Don't Panic, Faithless - Music Matters).
Azi-noapte, inainte sa ma bag la somn ascultam Stereophonics - Maybe tomorrow. Totul bine si frumos, imi placea foarte mult melodia. M-am bagat in pat, mi-am pus castile in urechi si am adormit. Cand m-am trezit, parca ascultam alta melodie. Pur si simplu nu mai suna la fel. Nu mai inteleg nimic din ea, aud niste sunete pe care nu le auzeam inainte. Suna ca naiba.

Acelasi lucru mi s-a intamplat primavara trecuta cu Music Matters (Faithless). Era Rollo&Sister Bliss remix. Am ascultat-o de nenumarate ori, dar intr-o dimineata pur si simplu nu mai era la fel.

Inseamna ca e ceva ce s-a schimbat in creier. Nu mai percep sunetele din melodia asta la fel. Aud mai mult the backing vocals decat vocea solistului, aud doar unele instrumente.. trebuie sa ma concentrez ca sa aud chitara.

Foarte, foarte ciudat!

No comments: