02 November 2007

super campania clicknet

Uneori imi sar in fata cele mai ciudate chestii.. cel putin pana mi le explica cineva si dupa aia nu mai sunt aiurea. Spre exemplu, clicknet. In regie sunt vreo 2 reclame mari (alea infipte in pamant de 2 pe 3 metri) si vreo 27 mai mici.. de pus pe perete..cate una in fiecare camin cred.
Incerc sa imi dau seama de ce in regie! Unde netul e aproape moca si prost(deocamdata).. si mai mult.. chiar daca nu ar fi moca.. nu poti sa iti tragi net in afara de cel de la Roedu.
Nu reusesc sa imi dau seama de ce. Ma mai gandesc. Imi vine o idee: pai vezi tu, e pentru aia care se muta din regie, se muta cu chirie la o garsoniera sau ap cu 2 camere, si nu prea stiu ce sa isi traga,dar avand intiparit in cap CLICKNET CLICKNET CLICKNET dupa 4,5 ani poate, vor opta pt clicknet.. dar cu siguranta altul e motivul.. au impanzit regia de reclame pentru ca aici se fac o gramada de reportaje (protv,realitatea,antena) si cand filmeaza aia.. poate cine stie.. prind un cadru si cu clicknet.. RECLAMA GRATUITA ! Evrikaaa am gasit raspunsul! Not!!! :))

.... Va urma!

No comments: