14 November 2007

cafea.tigari

Hai salut, cititorule !
Nu, nu sunt ridicol, sunt constient ca nu se uita nimeni pe blogul meu. Si asta pentru ca in primul rand e neinteresant, si in al doilea nu stiu cum sa ii fac reclama.
Stai asa... ca tocmai am observat ceva misto. Ca pot sa pun niste etichete articolului, astfel cand cauta cineva un blog despre ... cafea sa zicem o sa ii apara articolele cu eticheta cafea..

sa fie despre cafea...
Eu nu beau cafea.. nu imi place , e amara, iti lasa un gust de cacat in gura, hate it! Poaaate cu vreo 10 linguri de zahar merge. Si totusi nu e bine ca nu beau cafea. Multi fac din cafea un act social.
CAFEAUA ESTE O CHESTIE SOCIALA!
Este aproape la fel de sociala ca si tigarile.
SINCER! Cati dintre voi nu s-au apucat de fumat pentru simplul motiv ca nu aveau ce sa faca cu mainile cand ieseau in curtea liceului si stateau cu ceilalti colegi cel mai probabil toti fumatori?
Va zic eu cati! Nici unu' ma, nici unu... pt ca nu citeste nimeni blogul asta (sunt frustrat).
Astia, fumatorii, mai duceau mana la gura sa traga un fum... mai scuturau 'tigarea'.. fiecare cu stilul lui de scuturat, un altul facea niste cerculete.. altul in arata cum sa traga o sageata printre ele..
mai era unu.. ala smecher care fuma din clasa 3-a .
Daaa el era ala care stia sa scoata pe gura VIO, OVI
(sau IVO pt aia care s-au uitat la Inger Salbatic acum vreo 15 ani)
Ideea e ca multi fac din fumat o 'chestie' o chestie sociala. Fumam cand iesim la un suc, cand iesim sa mancam ceva, trebuie sa facem ceva cu mainile... care nu pot sa stea pur si simplu pe masa..
si in buzunar nu le tinem.. nu e frumos . Stiti cine nu fumeaza? Persoanele care gesticuleaza mult. Ei au ce sa faca cu mainile. Tot timpul. Iti spun ca s-au dus pana jos sa ia paine, iti arata cu mana la care magazin a fost. Iti zice ca s-a dus la sala, iti arata ce exercitii a facut.. Persoana asta nu ar putea sa fumeze, ar imprastia fum peste tot.. daca ti-ar spune "tu esti de vina ma ! tu!" ti-ar baga fum in ochi, in nas.. si probabil ti-ar face si cateva arsuri pe tricou.. ca deh..tre sa te atinga ..ca doar gesticuleaza.
Si ati observat ca in tara asta nefumatorii sunt tratati cu dispret?
De cand cu Uniunea asta Europeana s-au reamenajat toate localurile. S-au creat locuri speciale pentru nefumatori. Da.. trebuie sa recunoastem asta. In fiecare bar sunt MAXIM 1-2 mese de nefumatori. De obicei neocupate. Pentru ca din 5 prieteni sigur e unu fumator.. si ma repet .. in societatea noastra e mai important fumatorul. E important sa poate el sa fumeze. Ca e dependent.. si ii dauneaza la sanatate daca nu isi hraneste viciul. Spasme, convulsii chestii de-astea :)
De cand cu separeurile de nefumatori, politica barurilor e sa ii tina pe 'ciudati' afara. Intri tu om(anormal) fara viciu in bar, te asezi la o masa.. vine chelnerul sa iti aduca o scrumiera. Ciudatul, vrand sa fie politicos: 'Nu te deranja, nu fumez!
Chelnerul in loc sa fie recunoscator ca nu ai pretentia sa iti schimbe scrumiera o data la 5 chistoace iti arunca o privire de genu` :
'CACATULE! Cine v-a mai inventat pe voi astia nefumatorii? ... Voi si capriciile voastre de nefumatori! Din cauza voastra trebuie sa ies afara ca sa trag un fum! Si mai lasati si niste bacsisuri de rahat.'
Mai vine totusi din cand in cand cate un cuplu, comanda 2 sucuri.
Nu cafea.. caci cafeaua nu merge fara tigara. Logic.. o sa lase bascis 10 mii .

SUNT PREMIAT CA FUMEZ!
Tot felul de promotii. La kent ,pall mall , winston , etc. Brichete , tigari...
E ciudat. Jur. Daca ar traduce cineva in limba mea promotiile la tigari ar suna asa:
Pentru noi, fericirea ta conteaza! Nu ai motive sa fii trist! Ce daca o sa mori mai repede, sau o sa ramai impotent pe la 40 de ani? Sau tu, femeie, o sa nasti un copil batut in cap? Ca sa uiti de toate astea noi iti oferim cam la o saptamana o bricheta GRATIS si de data asta garantam ca o sa te tina minim un pachet de tigari! (de 10 buc.) .
Daca as avea bani, as finanta o campanie: BRICHETELE NU ITI VOR REDA ERECTIA!
Mi s-a intamplat ceva amuzant anul trecut! Era seara, eram in camin, mi-era foame. L-am convins pe colega-miu de camera sa vina cu mine sa luam paine. La buticul din camin o tipa facea promotie la winston. La 2 pachete iti mai dadea unu.
Ne intreaba:
Salut! sunteti fumatori?
Raspund:
Nu.
Si ma gandeam: unde s-a ajuns frate... in ziua de azi oamenii sunt premiati ca fumeaza(=isi fut corpul). Din pacate am spus-o cu voce tare... tipa.. probabil neintelegand ca eu ma refer strict la sistem .. o ia personal:
Crezi ca eu stau aici din placere? Am avut o tentativa sa ii explic ... pana la urma am plecat.. ca se pare ca o jignisem cu observatia mea.

Ma duc sa fac un dus. Cand mai am timp scriu si despre cafea..
ps: bagati-mi blogu' la favorit :)) (e la favorit fah? zi !! e la favorit? te omor daca e la favorit =)) )

No comments: