16 November 2007

Ne lasam prea usor ...

Nu sunt misogin. Sau poate totusi putin. :) Chiar cred ca femeile sunt minunate. Si nu sunt ironic. E destul de important sa intelegeti asta.
La ora actuala iubesc(in multe feluri) multe femei: pe maica'mea, pe sor'mea, cateva tipe de la tv (mihaela radulescu, andreea raicu) :D, cateva tipe din real life, chiar si pe cateva din fostele iubite.
Asadar...
acum vreo 3 sau 4 ani am vazut pentru prima data un film... revelator as putea spune: ALFIE.
Pentru cei care nu l-au vazut, storyline-ul suna cam asa:Barbat bine, mereu la 4 ace, amant excelent insa cu performante slabe in relatiile serioase, in permanenta cautare de aventuri de scurta durata cu femei atragatoare de toate felulurile (albe, negre,blonde, brunete,roscate, tinere, mature) ...drept pentru care are un succes nebun la femei.
Omul nostru ,trecut prin atatea cearceafuri, are o revelatie uriasa(punctul culminant al filmului): a realizat ca ...
'se lasa prea usor'.
Mi s-a aprins si mie un beculet atunci.
Avea dreptate! Barbatii sunt usuratici! Suntem niste curve! Ne-am lasa sedusi de orice femeie care sare sa zicem de nota 6(discutam alta data despre femei de nota x).
Hai sa luam un average guy ... intrun bar, 24-28 ani. Vine o tipa ok la el:
'Buna! Eu sunt Ana. As vrea sa te cunosc. Vrei sa bem ceva impreuna?'.
Crezi ca o sa il auzi vreodata spunand: 'Imi pare rau, dar nu esti genul meu' sau 'Stii, nu prea am chef sa ies/sa mi-o trag cu nimeni in perioada asta' ? Niciunul nu ar face asa ceva! Poate totusi se mai gaseste un naiv proaspat logodit care crede ca si-a gasit sufletul pereche.
Dar toata treaba asta nu a fost din totdeauna. Erau vremuri cand barbatul reprezenta sexul superior , el vana, el aducea mancare, el proteja femeia de pericole(animale fioroase etc.). Pentru asta femeile erau supuse si recunoscatoare.
Modul asta de viata a functionat mult timp. Dar ca toate lucrurile frumoase a avut un sfarsit. Femeia a descoperit SLABICIUNEA: a refuzat sexul! Si aici a inceput emanciparea femeii. La inceput a fost greu, pentru ca bestiile le obligau pe femei sa ii satisfaca. vremuri dure, crancene! Dar cu timpul a aparut si santajul emotional. Care de fapt reprezinta sfarsitul dominatiei barbatului. La inceput au fost doar cateva care se foloseau de aceste practici malefice. Dar cu ajutorul barfei , s-a raspandit vestea cum a facut o femeie sa isi dreseze animalul de acasa si uite asa au inceput toate sa conduca lumea.
De-a lungul timpului barbatii au inceput sa faca tot felul de chestii care de care mai disperate pentru a le face pe femei sa ii accepte mai usor. Si asa s-au inventat tot felul de chestii ca:
1 martie, 14 februarie, hainele de blana, gentile de piele, siliciul(siliconul), ciocolata, alcoolul...
Da! desi pare greu de crezut, alcoolul a fost inventat de barbati dar nu pt barbati... l-au facut special pentru femei: motivul principal era ca deveneau mai ascultatoare dupa cateva guri de alcool de 70 de grade. Intr-un tarziu s-au prins si ele de treaba asta.. si si-au inventat propriul lor alcool - martini , garone, crema de whiskey...

Sa revin! Eu cred cu tarie in teoria asta a ciclurilor! Totul se repeta la un moment dat in Univers! Something like that... Ei bine, relatia BARBAT(adica curva) - FEMEIE(adica stapanul) va reveni intr-o oarecare masura la ceea ce a fost odata.
Intr-o zi.. un barbat curajos va spune: Pana aici ! De azi inainte pentru o perioada nedeterminata nu voi mai face avansuri femeilor. E timpul ca ele sa lupte pentru mine!
Neah! nu e vorba de mine ..as vrea sa fiu eu cel care schimba lumea dar... nah, eu inca n- am depasit statutul de disperat :)

Urmeaza o noua etapa a omenirii. Aia in care femeia nu o sa se mai minta pe sine. O sa accepte ca si ea este la fel de disperata si ca are nevoie de noi. Si ca toata treaba cu 'lasatul greu' duce la insingurarea sufletului.
Sunt sigur ca 40 spre 70 % din tipele pana in 35 ani sunt disperate si depresive ca nu si-au gasit inca jumatatea. Cunosc multe tipe care sunt disperate ca nu au un iubit. unele de 20 altele de 25 sau 28 de ani. Se plang ca nu le mai face nimeni avansuri, ca au trecut nu stiu cate luni/ani de cand s-a mai dat un tip la ele...
Nu o sa auzi niciodata pe unu' sa se planga ca nu s-a mai dat vreo gagica la el de 1 an de zile.
Si asta pentru ca aveti impresia ca daca va lasati greu e mai bine...oare pentru cine?
Ei bine, intro zi o sa ni se acreasca si noua! Sa vedeti atunci 'lasat greu' :)

Asa ca...
barbati din toata lumea, nu mai faceti avansuri femeilor! Refuzati micile flirturi aparent inocente! Lasati-le sa fiarba... 1 , 2...5,10 ani! ... pentru ca doar asa o sa pot sa fiu .. singurul mascul pe o 'insula pustie' inconjurat de 4 miliarde de femei :))

2 comments:

Alpha-Leader said...

subscriu la cele spuse de tine...
mi-am dat si eu seama de chestia asta acum ceva timp... si ce am facut in legatura cu asta? :) asa cum zice si filmuletzul spoof la reclama cu Bud pentru campania lu' Obama... http://www.youtube.com/watch?v=A7vIMqCgqUM Change... That's what's up... Change... True.. Change.. :) am inceput prin a imi ridica standardele cu fiecare relatie care am avut-o... :) ce erau fetele "fitzoase" in a ma "alege" sa vezi ce "fitzos" sunt eu acum :P dar si cand mi se pune pata .... :))
Si ca raspuns pt d-shoara numita generic "Ana" care vine sa ma invite la o cafea... pai sincer... nu as refuza-o ... pentru ca nota x... care as da-o poate doar dupa "looks" ar creste (intr-un caz fericit) sau ar scade (intr-un caz nefericit) in functie de ce are fata in cap... desigur ca si nota e foarte subiectiva in functie de ce are in cap evaluatorul. si pana la urma exista tot timpul posibilitatea de a zice "da.. mi-a facut placere... desigur ca am putea sa ne mai vedem si alta data .. dar doar ca amici/just friends... (optional) nimic mai mult.."
O sa vad si filmul.. si poate revin cu completari in caz ca mai am vreo alta revelatie in urma vizionarii... :)

Ervin

P.S. Totusi stau si ma gandesc ca daca insula e pustie... alea 4 miliarde de femei sigur nu o sa fie acolo :P ... ci o sa fi singur..

Taner said...

ok deci vointa exista. o sa reusim sa revolutionam relatia barbat - femeie :))