17 December 2007

Craciunul este pentru toata lumea ! :D

Ce imi place perioada de dinaintea Craciunului! Imi place la nebunie! Si parca iti si vine sa fii un om mai bun, sa fii mai darnic. Cel putin eu asa simt in perioada asta :D
Strazile sunt impodobite cu beculete, in Carrefour este veselie, agitatie, brazi artificiali. Dai fara sa vrei de colindatori prin fel si fel de locuri. Acum 2 zile am vazut colindatori in statia de metrou Unirii. Aseara cand m-am intors de pe partia din Poli am dat de colindatori in P5:D (si colindau in engleza, nu gluma) Cred ca erau de la LSAC ca am recunoscut un tip din liga printre ei. Cred ca strangeau bani pentru copii sarmani sau ceva. Bravo lor daca faceau asta \/
Zapada din weekend a fost cireasa de pe tort. Super tare!
In Constanta nu prea ninge si iarna trecuta a fost prima mea iarna in Bucuresti. Imi si ziceam: moaaama sa vezi ce de zapada o sa fie aici... in fiecare an vedeam la stiri ca Bucuresti-ul e inzapezit ca nu au utilaje, si nu a nins decat o data sau de doua ori anul trecut. Acum am prins in sfarsit o ninsoare ca lumea!

Toate bune si frumoase pentru mine pana vine 24 decembrie.. ca in fiecare an de altfel.
Sa va zic si de ce : eu sunt tatar, deci musulman. La noi nu exista o sarbatoare de o asa amploare sociala precum Craciunul. Si ma trezesc inchis in casa.. neavand unde sa ma duc, pentru ca si prietenii mei stau inchisi in casa.. numai ca ei sarbatoresc cu familia, asculta colinde, fac o cina mare.
Ma entuziasmez in perioada asta de dinainte, incep sa imi doresc sa fiu un om mai bun, sa ma port mai frumos cu toata lumea!
Azi am hranit un caine cu o zacusca cu ciuperci din Carrefour si niste paine si sunca de pui.. sper sa nu se fi deranjat la stomac caci mie nu mi-a placut :-S

Craciunul ar trebui sa fie o sarbatoare sociala ... UNIVERSALA :D sa fie ceva de genul New Years Eve!
Cred ca majoritatea sarbatoreste craciunul pentru starea pe care o genereaza.. si nu pentru ca in noaptea de 24 s-a nascut Iisus. Eu nici macar nu cred chestia asta :)) But that`s just me ;)


No comments: