08 January 2008

4 3 2 .. 1 0

Am vazut si eu filmul cu 3 zile in urma. Primul gand pe care l-am avut a fost daca nu cumva am gresit filmul. Nu mi s-a parut nimic fascinant la el. Dar sa va zic de ce cred ca are asa mult succes. E tragic. Asta se datoreaza scenei cu "violul nefortat" din camera de hotel. Tind sa cred ca daca ai un film realizat cat de cat ok , dar ai un scenariu al naibii de tragic.. mergi la sigur.
Requiem for a dream, dupa parerea mea, daca nu era atat de tragic pe final, cred ca nu ar fi avut deloc succesul de care s-a bucurat. Toata lumea lauda filmul pentru ca a avut parte de un final care i-a lasat masca(baba care ajunge la nebuni... tipul care isi pierde o mana din cauza drogurilor... si cel mai tragic.. tipa care se vinde unor necunoscuti pentru un pliculet de heroina). Un alt film supraapreciat dupa parerea mea a fost Crash. Succesul s-a datorat ,cred eu , pentru ca a atins o tema care pe publicul american il sensibilizeaza, si faptul ca daca cineva vorbeste public despre rasism e vazut cu ochi buni. Nu zic ca nu a fost bun, mi-a placut, dar nu asa de mult incat sa zic ca merita sa castige detasat Oscarurile.
Si dintre toate subiectele astea tragice.. romanii nostri vad ca au gasit un laitmotiv sa arate femei care se vand... (a se viziona si "Furia").

No comments: