10 January 2008

the kingdom

Actiunea se petrece in Emiratele Arabe Unite(..cred). In urma unui atentat terorist sangeros ce s-a soldat cu moartea a catorva zeci de oameni printre care si un agent FBI si ranirea a peste 100 de persoane, agentia americana trimite o echipa sa investigheze cazul si sa afle cat mai multe despre identitatea autorilor atentatului.

Filmul mi s-a parut peste medie. Scenele si imaginile din intriga te cutremura putin, iar la punctul culminant stai cu mana la inima sperand sa nu vezi o decapitare...
Chiar mi-a placut si vi-l recomand.
A fost totusi si un lucru ce mi s-a parut cam sTupid. Jennifer Garner joaca rolul unui agent FBI. In general te astepti ca agentii astia sa fie foarte atent selectionati si foarte bine antrenati. In fata unor situatii dificile chiar si emotional, ar trebui sa isi pastreze calmul..sa fie reci :)
Jennifer a noastra a avut ghinionul sa joace un rol de 'fetita' ... si nu unul gen 'the cold-blooded bitch' (nu e chiar asa de grav.. mi-a castigat simpatia pe la sf filmului).
Primele secvente dupa atentat o gasesc plangand ca un bebe mic :D . Apoi cand sunt in misiune tipa speriata... Tot stateam si ma gandeam ce cauta ea in misiunea aia. A descoperit totusi bilele alea alb-albastre parca.. apropo, care era faza cu ele? aveau vreun rol de armament? Ca am pierdut cateva secvente scurte din film. Oricum , personajul ei a avut parte de actiune pe la sfarsit.
Nu va mai zic nimic! Il recomand cu incredere ;)

No comments: