11 February 2008

Despre afise

In ultima perioada , singurul lucru pe care il detest cand merg pe strada este
afisul cu Joaquin Cortez sau Cortes.. nu stiu ce face , cu ce isi castiga existenta,daca este cantaret, dansator sau magician, dar urasc afisul ala. Il detest. Imi provoaca greata, este mega libidinos!
Probabil pentru ca l-am vazut de 200 de ori in 2 saptamani. Colac peste pupaza, mi se pare ca Joaquin asta seamana cu amantu` din videoclipul lui smiley- In lipsa mea. Tipul din videoclip m-a facut sa am o problema cu barbatii feminizati , in acelasi timp slinosi care merg la salon. Si pe care un tip de femei il plac.
"Daca nu era cu tine, il insela cu tine". Gataa stiti despre ce videoclip vorbesc.
Azi am fost in carrefour. La intoarcere mi-a atras atentia afisul de la Princess(un bar-club din regie).
Valentine`s Party !!! Topless Girls!!!

.. si erau vreo 3 tipe 'faratop' . A cugetat fratele vostru un pic si mi-a venit ideea asta:
Toate afisele sunt clar targetate spre baieti. Topless party se refera la cele 2-3 animatoare ale clubului. Se stie ca principalii consumatori in cluburi si baruri sunt barbatii. Si probabil pe asta se bazeaza campania asta continua.
" Veniti aici : avem femei goale si uneori o bere ieftina moca!"
Dar la fete/femei nu se gandeste nimeni? (nu imi fac griji pentru ele, o sa vedeti de ce zic ca ar trebui sa se gandeasca si la ele). Care ar fi principala atractie pentru ele intr-un club ca ala? Baieti care stau si se benocleaza la sanii mici dar miscatori ai dansatoarei? Sau berea ieftina moca? :)
Eu unul, daca as fi managerul unei astfel de afaceri, m-as concentra sa fac un club atractiv pentru ele. Cateva masuri exista.. ''fetele au intrarea gratuita'' sau ''joi fetele primesc o bautura gratis'' .. etc. Ideea e ca daca ai constant fete , cu siguranta nu o sa duci lipsa de baieti.
In loc sa platesti animatoare care se dezbraca aduci fete care consuma,nu mult ce-i drept,ca vorba aia.. cat poate sa bea o fata? Asa ca in loc de topless valentine`s party as vrea sa vad si eu un titlu de genul: "Come and find your valentine!" si fiecare tip primeste la intrare un ghiocel pe care sa il ofere unei fete ;) geniala ideea nu? :)))
( sigur o sa imi zica cineva: -ti-a spart capul ideea asta, nu? )

cam atat. ne auzim mai incolo ;)

No comments: