12 February 2008

Happy Valentine's Day!

Iubita mea,

Azi, de ziua lui Valentin, m-am trezit la sapte si jumatate si cand am vazut rasaritul m-am gandit la tine. M-am trezit de dimineata ca sa am timp sa iti cumpar cadoul perfect. Ti-am luat cercei. Sper doar ca anul asta sa nu imi faci inca o cana cu poza ta imprimata pe toata cana. Nu de alta, dar iar o s-o scape maica-mea intentionat.
Azi o sa ma port impecabil si orice dorinta a ta va fi porunca pentru mine. O sa ma port ca si cum ar fi ziua ta. Oricum pentru tine 14 Februarie e ziua ta si nu .. a noastra. Nu ma deranjeaza, si eu o consider la fel pentru ca oricum te iubesc muuult..
Si... si.. diseara o sa fiu la fel de "de treaba" cum am fost de cand ne-am cunoscut si o sa platesc IAR consumatia.. la fel ca in zilele obisnuite.. si o sa ma imbrac cum vrei tu ca sa fim asortati. Voi veni cu flori pentru tine si pentru mama ta cand vin sa te iau de acasa. Sper ca tatal tau sa nu se supere pe mine ca eu i-am luat flori mamei tale si el nu.
Si ca seara sa fie perfecta.. o sa iti spun de multe ori ca te iubesc si ca esti cea mai frumoasa fata, desi nu esti, dar ce mai conteaza daca tu ma crezi.
Si la sfarsit, daca sunt ai mei plecati si daca ai chef,si daca vrei, si daca nu te deranjeaza, poate mergem la mine si .. si.. poate dupa toate eforturile mele de a fi perfect, ma vei rasplati cu niste sex. Nu imi fac sperante la chestii iesite din comun pentru ca stiu cat de mult iti place sa o facem batraneste. Si daaa, stiu care e parerea ta despre oral si pe la spate, desi va trebui sa incepem sa facem si de-astea pentru ca vecina-mea nu mai vrea ca si-a facut un iubit nou si imi tot spune ca nu vrea sa il insele si pe asta.
Dar azi, stai linistita nu o sa iti cer nimic din toate astea. Desi, poate stai si tu
5 minute deasupra.. daca faci asta promit sa nu adorm dupa. Dar daca nu vrei nu e nici un fel de problema, nu vreau sa iti stric ziua... ziua noastra adica.

:)

1 comment:

Anonymous said...

:))))...foarte tare, dar nu te-ai gandit ca poate nu vrea cercei si vrea un inel sau ca nu se asorteaza cerceii:))))