21 February 2009

Lately

In ultima saptamana am adormit cam greu. Cand zic greu inseamna ca stateam cate o ora cu ochii in tavan si ma foiam si rasfoiam pana imi fugea cearceaful de pe saltea. Intr-o dimineata am visat cea mai stupida chestie ever. Stiti ce faceam in vis?
Ei bine, asteptam! Asteptam.. am asteptat vreo cateva ore. Cum naiba sa visezi ca astepti? Si am visat tot tacamul. Simteam ca eram plictisit, ma plimbam in continuu intr-un hol, asteptand sa primesc o viza catre SUA. Cum plm sa te simti plictisit in somn?? Super frustrant... M-am trezit cu draci, dar ma simteam oarecum odihnit.

Bai, ma amuza o chestie. Dar ma amuza tare, rad cu pofta. Cand vad un tigan emo-punk... un 'rremo'. Cand vad boracul cu conversi in picioare combinati cu niste sosete plusate, cu bretonul iesind din caciula in dungi multicolore, cu geaca cu blanita si curea 'energie'. Aaa si pe deasupra are telefon cu clapa. Am vazut azi trei specimene. Ba mai mult, unul avea caciula din-aia cu urechi.
Exersau inchiderea clapa de la telefon cu o singura mana, dintr-o singura miscare. La un moment dat, deja unul dintre ei incepea sa le dea clasa. Ii iesea de fiecare data. Unul din ăilalti doi, invidios, ii ia telefonul din mana sa inchida si el telefonul respectiv, si il scapa. Carcasa se imprastie, bateria reuseste sa evadeze din cadru, se ascunde pe undeva, iar ochii primului iau foc, as fi preferat sa vad niste pumni picioare, palme, zgarieturi macar, insa din pacate doar deschide gura: 'Baaaaa, futu-ti gura matii imi dai banii!! '
Al doilea, vizibil ingrijorat de soarta mobilului, radea cu pofta de necazul pricinuit prietenului sau.
Al treilea si mai ingrijorat, completeaza maiestuos: "Uite ba, ca ti-a inchis usa la telefon" (adevarat, telefonul a aterizat exact pe clapa si s-a inchis). Intre timp primul rrom isi culegea piesele de pe jos. Dupa un minut, spune: 'Noroc ca merge ca te spargeam'.

No comments: