08 March 2009

March, 8

Pe scurt despre 8 martie, ma enerveaza femeile care se simt mai femei pe 8 martie.

In alta ordine de ideas:
Sunt foarte clumsy azi. De parca mainile si picioarele nu mai raspund cu aceeasi viteza. Am varsat apa cand imi faceam limo, am rasturnat storcatorul de fructe, am scapat un cutit, pana si in taste lovesc aiurea.

Am ramas placut :o cand ieri, in Carrefour, am auzit in difuzoare, Beirut :)
Youtube: Sunday Smile - Beirut

M-a amuzat teribil un tigan cantand prin Carrefour 'Say my name-Destiny's Child: Sei mi nei, sei mi nei, ne nono iz arand giu sei bebi ai lov iu.
Youtube: Say My Name - Destiny's Child

Am aflat (cu stupoare) ca imi place(ma ridica de pe scaun) Du Hast - Rammstein :)
Youtube: Du Hast - Rammstein

Peste fix 2 ani, 8 martie 2011, pe bune de nu imi iau saxofon.

No comments: