23 April 2009

Fuck.


download: My Morning Jacket-Rocket Man

Intr-o zi visam la vise, in urmatoarea am ajuns sa le traiesc. Am facut multe descoperiri, insa cel mai important a fost ca nu mai simteam nevoia sa visez. Am descoperit ceva atat de mare incat ma credeam nemuritor, credeam ca l-am apucat pe Dumnezeu de un picior si nu ma gandeam ca trebuie sa ii dau drumul. Si intr-o zi batranul s-a scuturat. Vremuri bune. S-au terminat.
Am facut greseli. Am cazut pe un pamant moale. Mai tarziu am inceput sa simt fracturile. M-am trezit si ma intrebam de ce nu m-a avertizat nimeni. De parca era datoria lor. Mi-a fost greu sa inteleg cum am ajuns acolo.
Am ramas cu multe regrete. Macar de as fi lasat in urma mea o iscalitura curata. Dar am patat cu cerneala foaia.. Am daramat ce era mai important, respectul.
Ceea ce a fost o data TOTUL, isi vede acum de drum, fara mine, iar eu raman fara stapan, un peste chinezesc scufundat intrun pahar verde inalt de bere. As vrea sa sar, dar ma impotmolesc in spuma. Mai e de asteptat pana o sa se aseze.

No comments: